Legújabb videóm

Eddigi videóim (röviden)

Mit keresek én itt?

Én is próbálkozok videókat készíteni. Szerintem ez egy jó móka! Van szabad időm sok lesz sok videó AZ ÚJ VIDEÓ ÁLÁSA: felvett jelenetek: 56% vágás: 56% ötlet:100% kedv: Néha nincs kedvem hozzá.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Videók: bemutatók

2011.03.01. 17:46 valami1999

 "1".évad

Rally Trophy:

Szöv. elemzés:

Végül is a játék nem rossz. Nem is akartalak titeken arra veni, hogy ezt ne nézzétek meg, hanem ez a játék olyan, hogy amilyen. De én nem csak rossz játékokat mutatok be

Biathlon 2009:

 

City-s játék, és ez az igazi city. Nem is értem ki gondolta, hogy jó lenne a bal egér gombot nyomni? Fasza nem? Csak néha lehet speciális szarokat használni, s én nem látom értelmét, nem is érzek változást. A grafika cool, nincs vele bajom... 

Monster INC. part 1.

A játékot hat éves koromba kaptam. A filmet imádtam, így ragaszkodtam a játékhoz is. Ekkor kezdtem el a PC guruságot. Kb. 2 év múlva lett meg az RPCJS. Ez csak mellékletesen. Ez négy részből fog állni, és Video spinnel csináltam. Gyerekkoromba egy csellel vittem ki a játékot. A következő részben megmutatom mi az. Addig is Jó szórakozást

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pcjatekrosszbemutato.blog.hu/api/trackback/id/tr212701864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása