Legújabb videóm

Eddigi videóim (röviden)

Mit keresek én itt?

Én is próbálkozok videókat készíteni. Szerintem ez egy jó móka! Van szabad időm sok lesz sok videó AZ ÚJ VIDEÓ ÁLÁSA: felvett jelenetek: 56% vágás: 56% ötlet:100% kedv: Néha nincs kedvem hozzá.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

Tavaszi nagy takarítás

2011.03.27. 20:42 valami1999

 Már 3 éve nem pucoltam a gépemet. (software-ek). De most már kapom az üzenetett, hogy a disk tele van. Ma reggel neki álltam takarítani. még a felénél se tartok. egész nap csak pucoltam. Mondok pár szempontott miért nem szeretem ezt:

- sok meló

- lehet letörlök egy olyan dolgot amit nem kéne

- lassú a gép

- lassú a törlés

- s ha közben valamit csinálsz, az lefagyhat.

Jövőhétre remélem kész lesz. Amíg takrítok nem tudok felvenni. Egy hétig egy picit se érek movie makerhöz, vagy videospinhez, vagy netán power direktorhoz. sziasztok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pcjatekrosszbemutato.blog.hu/api/trackback/id/tr992776727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása